Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Στις 7 Νοεμβρίου η Σκιάθος θα βγει κερδισμένη

Νέοι και νέες
είμαι βέβαιος ότι στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου θα είστε όλοι και όλες στην πρώτη γραμμή του αγώνα για να κρατήσουμε τη Σκιάθο ψηλά, στην προσπάθεια για ένα καλύτερο αύριο. Αυτός είναι ο κοινός μας σκοπός, ο αδιαπραγμάτευτος στόχος μας.
Γι' αυτό το λόγο είμαι και θα είμαι δυναμικά παρών, αποφασισμένος να σας εκπροσωπήσω επάξια, να μεταφέρω τα προβλήματα σας και να αγωνιστώ για τις λύσεις τους.
Να προστατέψω την παράδοση και τις αξίες που μας ενώνουν, αλλά και να συμβάλω στον εκσυχρονισμό του τόπου μας με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Από την εμπειρία μου ως διοικητικός υπάλληλος του Δήμου και έχοντας διαβάσει το νέο νόμο του «Καλλικράτη», κατανοώ πως θα γίνουν ριζικές αλλαγές στην τοπική αυτοδιοίκηση. Αλλαγές για έναν νέο Δήμο πιο ισχυρό, με περισσότερες αρμοδιότητες, με περισσότερες ευθύνες. Είμαι σίγουρος πως ο συνδυασμός μας «ΕΡΓΑ -ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ» με δήμαρχο τον Νικόλαο Πλωμαρίτη θα ανταπεξέλθει σε αυτή τη μεγάλη πρόκληση. Είμαι σίγουρος πως στις 7 Νοεμβρίου η Σκιάθος θα βγει κερδισμένη και θα κτίσουμε το μέλλον όλες και όλοι μαζί.

Για τους λόγους αυτούς είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό
«ΕΡΓΑ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ»
με υποψήφιο Δήμαρχο τον Νικόλαο Πλωμαρίτη.

Με τιμή
Πασχάλης Γ. Απόστολος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου